piątek, 16 sierpnia 2013

Na pierwszym planie

 Wczoraj miałem jakiś problem z zasięgiem internetowym, miałem nadzieje że dziś wczesnym rankiem będzie okej, jednak dopiero teraz mam pełny zasięg. Więc uzupełnijmy zaległości.
Kolejny dzień z rzędu w domu nie było mojego taty i mogłem eksperymentować w kuchni i nabrudzić jak tylko się da bez żadnych konsekwencji ;).

Na samym początku zabrałem się do sprawdzenia przepisu pewnej Pani więcej w PRZEPISIE .
Wyszło mi takie małe coś ;) Smak wyśmienity.

W tym wpisie chciałbym złożyć serdeczne podziękowania dla
"Tablica Motywacyjna" która pomogła uzyskać mi parę obserwatorów, mam nadzieję że w przyszłości będę mógł się odwdzięczyć. Dziękuje również wszystkim którzy lubią mój fanpage na facebooku  na którym będę również zamieszczał aktualności i różne takie ;)

Wczoraj dostałem wiadomości tupu jaki jest mój Plan Treningowy i co to jest FBW oraz na jakiej jestem diecie.
Postanowiłem na blogu zamieścić dwie zakładki tzw. etykiety.
  • Dieta (będę w niej zamieszczał również obliczone makroskładniki )
Większości ogarnąłem, specjalnie dla Pani Małgorzaty, zamieszczam zdjęcie mojego koktajlu. Droga Pani wszystko zależy od ilości wody ;) Bananowo Jagodowy ;)
 Dziś gdy nie miałem internetu pojechałem z tatem do Inter Marche moim celem były energetyki i takie tam badziewia ;) Oczywiście wszystko chciałem przetestować a moim jednym z najlepszych łupów "mam taką nadzieję" był Powerade Zero !
Przy kasie zrezygnowałem z suszonych fig, teraz żałuje ponieważ mam ciekawe przepisy na coś z figami :(
Ale na pewno po nie wrócę chodź tanie to One nie są. Kupiłem na spróbowanie masło orzechowe -30 % tłuszczu firmy "Felix".

  Za dwie godziny lecę na siłownię a o 18 mam sparing. Już się nie mogę doczekać tej pompy na siłowni a później z katowania na murawie ;) ! Tylko Zwycięstwo !
Mamy 16sierpień czyli wczoraj był 15 minął miesiąc od początku mojego IF'a, czy schudłem się zapytacie ?
Tak schudłem około 6kg z czego jestem bardzo zadowolony wieczorem do dzisiejszego wpisu dodam zdjecia i podsumowanie. Żeby nie było to jest zaległy wpisik ;) Jeszcze raz wszystkich przepraszam i śledźcie facebooka , jeśli macie pytania to instrukcja jest w zakładce dieta na dole. Nie zapomnijcie o nowym przepisie.
Pozdrawiam Bardzo Serdecznie. Cześć
P.S trzymajcie za mnie kciuku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz