piątek, 22 sierpnia 2014

PROJECT BE STRONGER RUSZA NA WASZYCH OCZACH !

Cześć siema ! 
Na wstępie powiem, że dawno tu nie zaglądałem. Skutkiem tego jest stracenie swoich stałych obserwatorów na których tak bardzo ciężko pracowałem i zależało mi na nich. No ale cóż nie będę owijał w bawełnę i nie mam zamiaru opowiadać Wam o moim życiu w trakcie nieobecności ponieważ i tak pewnie nie zainteresują Was wolne chwile nastolatka w XXI wieku. Progresu treningowego nie nabyłem przez te wszystkie miesiące, stałem się może bardziej dojrzały jeśli chodzi o mój bagaż doświadczeń w życiu codziennym, prywatnym nawet zawodowym. Zmieniłem pogląd na świat, popełniłem wiele błędów naprawiając je (dochodząc do wniosku że nie warto ich popełniać). Tak samo teraz jestem tutaj by naprawić swój błąd by stać się SILNIEJSZYM  !
I wraz z moimi przyjaciółmi którzy mnie wspierają mamy zamiar stworzyć coś ekstra coś co da siłę innym nastolatką w POLSCE ! Udowodnić im że nie liczą się tylko gry komputerowe i melanże. Chodź musimy zawsze pamiętać o tych dobrych przyjemnościach BANG ! ! ! 
Więc na czym będzie to polegać własnie jesteście światkami powstawania nowej społeczności która się będzie nawzajem wspierać a mianowicie "PROJECT BE STRONGER ". 
Niedługo wiele więcej informacji nowy wygląd bloga (stara nazwa), fanpage na facebooku na którym dowiecie się jak rozwija się POLSKA SPORTOWA MŁODZIEŻ !
PROJECT BE STRONGER POZDRAWIA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz