poniedziałek, 19 sierpnia 2013

I am happy

Cześć ! 
Kuzynka wczoraj przywiozła mi od mojej siostry dużo witamin z których jestem zadowolony w moje ręce wpadł też "Sprite zero" (polecam) i "Fanta zero" (nie polecam). Sprite w smaku cudny a do tego nie ma się
co martwić o kalorie z Fantą jest o wiele gorzej po prostu nie jest godna polecenia. Co do witamin to o wiele lepsze w smaku np. delikatna truskawka, orange. Na pewno skorzystam ! ;)

Lecz to nie to mnie najbardziej cieszy tylko prezent od mojej ukochanej siostry <3
Którą Serdecznie Pozdrawiam ;)

Cudowny Kolaż moich zdjęć z moim najsłodszym skarbem dzięki której zawdzięczam to że w końcu wziąłem się za Siebie. Ona jest moją motywacją każdego ranka budzę się i powtarzam :
"Zrobisz to dla Siebie ale pamiętaj ktoś też na to liczy !" 
To dla mnie najważniejsza Osoba w życiu pomijając rodzinę, tęsknie bardzo(wakacje).... Może i napiszecie że jestem młody zauroczenie i wgle ;) Ale cóż taka jest filozofia .... Kocham Ją i czuje się dość dojrzały aby to stwierdzić ;)


Po miłym poranku musiałem jechać do miasta po korki -.- ciężki wybór w moim przedziale cenowym .... Aż w końcu w oczy wpadły mi świetne ! Nike Tiempo NATURAL IV LTR AG - cena przyzwoita, rozmiar na moje kopyta jest ;) Myśle "Nie korki grają lecz piłkarz" - Więc kupiłem <3
 Chciałbym również poruszyć temat bajecznych przywilejów mieszkania w mieście podczas diety !
Zaszedłem do Rosmanna wybór produktów multum <3 Porównywując dajmy Pepsi Light Lemon której u mnie we wsi dostane butelkę 0.5 za 3zł ! okej w rosmanie taniej nie było ! ale jak zobaczyłem "BLACK 0 " i "Pepsi Light Lemon" oraz produkty Bio, powiedziałem że nie wychodze z tego sklepu ! Nic oprócz puszki Black'a nie kupiłem ponieważ mój budżet już się wyczerpał xD.

Wczorajsze posiłeczki były w połowie oszukane ;) Bo "W życiu liczą się tylko kalorie i makroskładniki"
Na samym początku zjadłem "Pite" z Niemiecką bułką do Pit, na 1 sztk. przypadło 195kcal / 36W/2T/6B
Co do środka ? Jasne że pierś z kurczaka smażona na patelni teflonowej z przyprawą do gyrosa i świeżymi warzywami(papryka,ogórek,cebula,pomidor) to kolejne 200kcal.
W połączeniu wychodzi nam ;)
 Po tym posiłku standardowo Cynk organiczny i nowe witaminki ;)
 Czym dobiłem węglowodany ? 30g chrupek orzechowych z Lidla + Wafle ryżowe paprykowe "GoodFood"

Dziś od rana deszczowo i pochmurnie lecz ciesze się że pójdę w końcu na siłownie <3
Weekend bez mojej światyni -.- wkońcu wyleje pot przy ciężarach.
Iza tęsknie za Tobą bardzo ;) Tak dodam że wielkie dzięki dla Wszystkich że dodają mnie do obesrwowanych lub klikają lajki takie małe nic a mnie bardzo cieszy i motywuje do dalszej walki !
Dziękuje i Pozdrawiam ;)
Zapraszam na facebooka ;)  Przepisy nadciągają ;)
PIS JOŁ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz