środa, 14 sierpnia 2013

Dzień Eksperymentów

Ci którzy widzieli moje poprzednie wpisy zauwarzyli że miałem zamiar zrobić pizze z kalafiora. 
Ponieważ obiecałem koledze że ujmę to w dzisiejszym poście to dziś przygotowałem Sobie właśnie taką pizzę.
Po dzisiejszym treningu pleców i bicepsa na siłowni byłem strasznie głodny i wniebowzięty pomysłem na taki smakołyk więc od razu po powrocie do domu zabrałem sie do roboty. !

Na talerz po pizzy wpadła tortilla z piersią kurczaka i odrobiną serka wiejskiego.


 A na sam koniec dnia ;) Kanapeczka z nutellą ;)  i kawka.
Rano miałem okazje nazbierać odrobinę świeżych malin i poziomek które jak się okazuje rosły u mnie w ogródku.
Również kombinowałem dziś z ciastem ale wyszedł świetny w smaku placek który mi nie urósł na piątek zdołam dopracowac tajny przepis ;) 

Po porannej pomocy domowej. Tato zabrał mnie na zakupy gdzie moim celem były borówki i kończący mi się twaróg. Wchodząc do biedronki popatrzyłem jak zawsze na wafle i ku mojemu zachwytowi w oczy rzuciły mi się nowe opakowania wafli ryżowych ! Jest nowe smaki wafli ryżowych "Cynamonowo Jabłkowe" i "Z Ziołami Prowansalskimi" za 2.20. Już jutro wam je opisze ;)

I tym akcentem kończe dzisiejszy wpis. Reszta nadciąga ! 
Sprawdźcie co u mnie również na facebooku !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz