wtorek, 20 sierpnia 2013

Fat as Fuck !

Dobry Wieczór !
Myślę że wy też jesteście w tak pozytywnym humorze jak ja ;) Dziś wróciła Iza, i miło spędziłem dzień, bardzo miło ;) Wczoraj nie miałem jak dodać wpisu bo padał deszcz i wracając z siłowni zaszedłem do kumpla czekając aż ktoś po mnie przyjedzie. Wczoraj również wyniki swojego konkursu dodał "Becoming a Hero"  któremu bardzo dziękuje(oczywiście wygrałem). Nie było mowy bym zapomniał o diecie trudno mi było zjeść wystarczającą ilość białka ale jakoś dałem radę ;) "Jedz co chcesz wyglądaj jak chcesz" Pyszny tost z serem ! i sałatą ;)

 To jedynie 200kcal + serek wiejski ;) a naprawdę uczta dla podniebienia.
Dziś w biedronce PEPSI MAX ! 2x za 4zl ;) 1.75 ml = miłośnicy aspartamu kupujcie!
 Trochę dziś trening w piłkę dał mi się we znaki słabe rozgrzanie się i rozciągnięcie doprowadziło mnie do bólu wiązadła pachwinowego u lewej nogi... co w połowie wyłączyło mnie z gry ! Dawałem z Siebie 150 % a wyglądało jakbym dawał tylko 100% xD

Kolacyjka mniam mniam mniam ! 2x bułki grahamki z warzywami serem i polędwiczką ;)


I coś mega <3  Naleśniki z twarogiem i odrobinką dżemu ;) juro przepis .
na 3 naleśniki przypada około 400kcal z nadzieniem.

Nie wiem czym zakończyć posta wgle jest dziwny ;x taki na szybko bez jakiegoś pomysłu ... Musze wszystko przemyslec znów całą tematyke ogarnąć codzienność i wrócić do Was ;) z czymś co na pewno zaciekawi czytelników.
Zapraszam na bloga pewnej dziewczyny ;) która chce się przekonać na własnym ciele jak być fit ! Lecz twierdzi że dieta jest nie potrzebna ;) a chciałym wspomnieć 70%dieta + 30% trening = 100 % sukcesu ! Z całych sił jej jednak kibicuje ;3 i liczę na to że się łatwo nie podda więc zaglądajcie do Kamili ;) 
KAM-LIFESTYLE - FIT-INSPIRATION


Na koniec mistrz ! Motywacji !
Michał "Owca" Owczarzak ! Warszawski Koks

                                       POZDRO !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz